- В останній день Міжнародного Форуму інформаційних та телекомунікаційних технологій я поїхав до одного з наших клієнтів. Лише недавно ми впровадили Oktell та Terrasoft для обслуговування лінії 0-800, ось і вирішив дізнатися як усе працює. Усе працює чудово 🙂 Хоча впровадження було й не з легких, ми інтегрувалися з АТС Samsung по ISDN PRI.
- Після, мене занесло на «CALLCENTERS & CRM Euro 2012 Kyiv», де нарешті познайомився з українським продуктом Smile.
- Круглий стіл, обговорення питань побудови Контакт-центрів для інтернет магазинів, де була й наша доповідь, а радше Success History одного впровадження в одному з українських інтернет-магазинів…
- Після 3-х днів інтенсивного життя — спокійна дорога до Львова, можна й серіальчик подивитися.