CRM — концепція управління взаємовідносинами з клієнтами?

Часто, коли ми розповідаємо клієнтам про CRM системи, наводимо приклади ідеального буття! Проте, найчастіше, ми з вами стикаємося саме з реаліями, які далекі від ідеалу… До чого це все я? А до того, що я спам не люблю читати, а тут прочитав — вжахнувся! Приклад відсутності концепції управління взаємовідносин з клієнтами.
Так ось, був це лист від одного банку, який, цитую:

є найбільшою у Європі, і працює стабільно на європейському ринку 150 років. Банк є високоліквідним і в умовах кризи продовжує кредитувати  юридичних та фізичних осіб. Банк динамічно розвивається незважаючи на негативні тенденції в економіці.

Перше, що помітив — у заголовку листа «Кому» і «Копія» кілька десятків адрес. Про яку іменну розсилку може йти мова — не знаю. Наступне — оформлення листа: гарна підложка, потрібні слова підкреслено, виділено курсивом, іншим шрифтом і т.д.

Апогеєм же цього запрошення до співпраці став підпис менеджера, а радше, його посади! Написано українською: Менеджер універсальний, і відразу поруч англійський переклад: A Manager is universal… Я ще довго намагався у словнику знайти… Проїхали 🙂 CRM — 4Ever!

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *