УарНет – інтернет-провайдер №1 в Західній Україні


Найгірший сервіс, з яким я зіткнувся – УарНет !
Уявіть ситуацію, коли вас без попередження провайдер відключає від мережі, оскільки не зміг домовитися з новим власником приміщення, де знаходиться його розподільча коробка, а технічна підтримка на твої запитання – просто кидає трубку.

Більше того, нам запропонували принести до них в офіс медіаконверот, щоб перевірити, чи він часом не збоїть, і наше питання буде розглянуто протягом 3-х робочих днів. Хоча, мені було достатньо підійти до будинку, де знаходилася та клята коробка і за кілька хвилин дізнатися, що представники УарНет самі усе відключили і звільнили приміщення, як цього і вимагав новий власник.

У мене виникють закономірні запитання: навіщо перевіряти наш медіаконверот? на що чекати 3 дні, якщо і так зрозуміло в чім проблема? Підрозділи провайдера №1 в Західній Україні не координують свою роботу? Так давайте ми Вам CRM впровадимо! 🙂

PS: ми не прив’язані до приміщення, усі сервіси в хмарі, працівники можуть виконувати свою роботу з дому. Проте, таке ставлення до клієнтів обурює, коли технічна підтримка провайдера кидає трубку і нічого не хоче пояснювати.

PPS: Пострадали лише сайти УГКЦ (як і в минулорічній ситуації). Довелось допомогти і терміново винести усе в Європейський ДатаЦентр.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *